Paterna constitueix el Comitè de Seguretat per vetllar per l'administració electrònica

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

16 juliol 2013

El Comitè de Seguretat engegat per l'Ajuntament de Paterna té l'objectiu de reforçar la seguretat dels suports informàtics de l'administració electrònica. Es tracta d'un òrgan de control i seguretat informàtica i s'estableix en compliment amb el Decret 3/2010 pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat en l'àmbit de l'Administració Electrònica.

El comitè ha quedat presidit per l'alcalde i compost per la cap de l'Àrea d'Organització i Modernització-TIC, el Cap de Policia, el Cap de l'Àrea de Recursos Humans, l'Interventor Municipal, la Tresorera Municipal, l'Oficial Major, la Secretària General i el Cap de l'Àrea de Contractació, entre uns altres.

Entre les funcions del comitè destaca la d'establir procediments per al control de les dades mitjançant la coordinació de diferents àrees i l'aprovació d'una normativa de seguretat de la informació. Amb això es promou la millora contínua de la seguretat informàtica d'un municipi que gestiona les dades de prop de 70.000 persones.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Seguretat