"Cliente @asina móbil" dispoñible para Android

20 febreiro 2013

O Cliente@firma Móbil permite incorporar a firma electrónica aos servizos de administración electrónica desde dispositivos móbiles. A APP está xa dispoñible para Android e proximamente estará dispoñible para iOs

O proxecto Cliente @asina permite integrar tecnoloxías de firma electrónica en aplicacións Web dun modo rápido e seguro, con independencia do hardware ou software que poida utilizar o usuario para acceder a estas aplicacións, cumprindo deste xeito o principio de neutralidade tecnolóxica. Persegue ampliar a compatibilidade na provisión de servizos públicos baseados en firmas electrónicas e certificados cun mínimo esforzo e investimento por parte do provedor destes servizos.

La creciente tendencia a utilizar dispositivos móviles para conectarse a internet hace necesario adaptar el cliente @firma del entorno del ordenador de sobremesa al mundo móvil, ampliado la compatibilidad actual (Windows, Linux, MAC) a los sistemas operativos móviles más extendidos. Con este objetivo el Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas ha desarrollado la aplicación para dispositivos móviles `cliente@firma Móvil´, que permite incorporar la firma electrónica a los servicios de administración electrónica con un mínimo esfuerzo e inversión y sin necesidad por parte del integrador de adquirir licencias de software o integrar complejos productos en sus servidores.

Deste xeito facilítase a implantación dos servizos baseados en firma electrónica, accesibles agora tamén a través da canle móbil, mantendo unha experiencia de usuario homoxénea e satisfactoria.

A APP non proporciona funcionalidades ou utilidade directamente ao usuario, senón que debe ser integrada polos servizos de administración electrónica que desexen incorporar mobilidade. Aquelas aplicacións que xa fan uso da miniapplet de @firma teñen compatibilidade coa firma en mobilidade case automaticamente. Pode realizar unha demostración de uso a través da seguinte páxina Web: https://valide.redsara.es/firmaMovil/demo.html(Abre en nova xanela)

Para máis información sobre o Cliente @asina ou como integrar a firma móbil nas súas aplicacións pode consular a iniciativa relacionada:

El proyecto Cliente @firma y `cliente@firma Móvil´ es software libre. Puede obtener más información sobre la comunidad de desarrollo en:

A aplicación `Cliente@firma Móbil´está dispoñible para plataformas con sistema operativo Android(Abre en nova xanela) , para a súa descarga de forma gratuíta desde Google Play. E nun futuro estarao tamén para iOS (Apple).

• Identidade e Firma electrónica
    • Software Libre