accesskey_mod_content

El Consistori de Guardamar implanta amb èxit l'Administració electrònica en l'Ajuntament.

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

29 gener 2013

La implantació de l'Administració Electrònica en l'Ajuntament de Guardamar del Segura ha rebut la qualificació d'èxit per part d'Espúblico, l'empresa proveïdora d'este servici en més de 500 municipis de tota la geografia espanyola.

Els responsables d'Espúblico destaquen "el gran impuls brindat des dels Departaments de Secretaria i Intervenció, reforçat des d'Alcaldia, per a estendre la tramitació i la firma electrònica entre els treballadors de l'Ajuntament, que han demostrat una gran capacitat d'adaptació i treball".

El projecte va arrancar al setembre de 2012, poc després de l'adhesió de l'Ajuntament de Guardamar al Pla de Modernització dels ajuntaments de la província d'Alacant, i en temps rècord, a principis de desembre, la pràctica totalitat d'expedients administratius que es gestionaven en l'Ajuntament, es realitzaven a nivell electrònic.

La implantació de l'Administració Electrònica, permet entre altres avantatges, un considerable estalvi de paper en els tràmits interns, que ara es realitzen a nivell electrònic evitant multitud de còpies entre els diferents departaments municipals, que poden accedir a la documentació a través dels ordinadors. El sistema informàtic a més, millora substancialment el seguiment de tota la documentació municipal i agilitza la tramitació dels expedients administratius, millorant el temps de resposta de l'administració local a les sol·licituds dels ciutadans.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

  • Servicis electrònics