accesskey_mod_content

El Consistori de Guardamar implanta amb èxit l'Administració electrònica a l'Ajuntament.

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

29 gener 2013

La implantació de l'Administració Electrònica a l'Ajuntament de Guardamar del Segura ha rebut la qualificació d'èxit per part d'Espúblico, l'empresa proveïdora d'aquest servei en més de 500 municipis de tota la geografia espanyola.

Els responsables d'Espúblico destaquen "el gran impuls brindat des dels Departaments de Secretaria i Intervenció, reforçat des d'Alcaldia, per estendre la tramitació i la signatura electrònica entre els treballadors de l'Ajuntament, que han demostrat una gran capacitat d'adaptació i treball".

El projecte va arrencar al setembre de 2012, poc després de l'adhesió de l'Ajuntament de Guardamar al Pla de Modernització dels ajuntaments de la província d'Alacant, i en temps rècord, a principis de desembre, la pràctica totalitat d'expedients administratius que es gestionaven a l'Ajuntament, es realitzaven a nivell electrònic.

La implantació de l'Administració Electrònica, permet entre altres avantatges, un considerable estalvi de paper en els tràmits interns, que ara es realitzen a nivell electrònic evitant multitud de còpies entre els diferents departaments municipals, que poden accedir a la documentació a través dels ordinadors. El sistema informàtic a més, millora substancialment el seguiment de tota la documentació municipal i agilita la tramitació dels expedients administratius, millorant el temps de resposta de l'administració local a les sol·licituds dels ciutadans.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

  • Serveis electrònics