Galapagar estrea Administración electrónica para aforrar tempo e trámites aos cidadáns.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

29 xaneiro 2013

Acabáronse tempos de espera e colas innecesarias no Concello de Galapagar, onde xa se atopan en liña os novos servizos da Sede Electrónica dispoñible para todos os veciños.

A un só click, desde calquera lugar, en calquera momento e sen necesidade de esperas, os galapagueños poden acceder virtualmente ao seu Consistorio para realizar as súas xestións e trámites comodamente.

O propio alcalde encargouse de presentar a nova sede electrónica, coa que se espera ofrecer un servizo áxil, moderno e eficaz a todos os veciños da localidade, sen necesidade de cinguirse a horarios e evitando desprazamentos.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos