Galapagar estrena Administració electrònica per a estalviar temps i tràmits als ciutadans.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

29 gener 2013

Es van acabar temps d'espera i cues innecessàries en l'Ajuntament de Galapagar, on ja es troben online els nous servicis de la Seu Electrònica disponible per a tots els veïns.

A un sol clic, des de qualsevol lloc, en qualsevol moment i sense necessitat d'esperes, els galapagueños poden accedir virtualment al seu Consistori per a realitzar les seues gestions i tràmits còmodament.

El propi alcalde s'ha encarregat de presentar la nova seu electrònica, amb la qual s'espera oferir un servici àgil, modern i eficaç a tots els veïns de la localitat, sense necessitat de cenyir-se a horaris i evitant desplaçaments.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics

0 Comentaris