Al 74% dels espanyols li agradaria accedir per Internet al seu historial clínic.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

21 gener 2013

Segons l'III Estudi Bupa-Sanitas Health Polse que arreplega les tendències en la cura sanitària de més de 14.000 adults enquestats en 13 països del món. Es tracta de la tercera edició de l'informe, publicat anualment des del 2010, i que el seu objectiu és analitzar el paper d'Internet i les xarxes socials en l'assistència sanitària a nivell internacional.

La majoria de la població (84%) accedix a la xarxa per a temes relacionats amb la sanitat. A 7 de cada 10 espanyols (74%) li agradaria poder disposar d'un accés segur en Internet on puguen accedir al seu historial mèdic o als resultats de les seues proves mèdiques.

Al 60% d'enquestats li agradaria poder comunicar-se directament amb el seu doctor via email i al 58% li agradaria fer-ho a través d'un xat online. A més de la mitat dels espanyols (57%) li agradaria poder comptar amb un servici de consulta online, que li permeta enviar una imatge per Internet a un professional mèdic per a obtindre un diagnòstic del seu estat de salut.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Ciutadà