L'Executiu Extremeny, l'Administració Local i la Universitat d'Extremadura acorden el procediment de treball per a la implantació de l'i-gobex +.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

21 gener 2013

Govern d'Extremadura, Administració Local i Universitat han tancat el procediment de treball que es va a seguir per a avançar en la implantació del projecte i-GobEx Plus (+) en totes les administracions Públiques de la regió que ho desitgen.

Els directors generals d'Administració Electrònica, Teodomiro Cayetano, i d'Administració Local, Saturnino Corchero, han mantingut una nova reunió amb representants de FEMPEX, les dos diputacions, Universitat d'Extremadura i els responsables de noves tecnologies dels principals ajuntaments de la reunió, on ha acordat la constitució de quatre taules tècniques de treball per a analitzar les necessitats quant a administració electrònica que tenen les diferents entitats.

cal assenyalar que, estes taules analitzaran el procediment a seguir la implantació dels aplicatius; les soluciones TIC que es pot oferir a cada administració, des del Govern Regional i, la seguretat i la interoperabilitat que hauran de compartir totes les plataformes tecnologícas que es compartisquen el projecte d'administració electrònica regional.

En este sentit, cadascuna de les entitats interessades haurà de comunicar a la direcció general d'Administració Electrònica les necessitats o aplicatius que necessiten incorporar de la seu electrònica del GobEx.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Cooperació interadministrativa