accesskey_mod_content

O Executivo Estremeño, a Administración Local e a Universidade de Estremadura acordan o procedemento de traballo para a implantación do e-gobex +.

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

21 xaneiro 2013

Goberno de Estremadura, Administración Local e Universidade pecharon o procedemento de traballo que se vai a seguir para avanzar na implantación do proxecto e-GobEx Plus (+) en todas as administracións Públicas da rexión que o desexen.

Os directores xerais de Administración Electrónica, Teodomiro Cayetano, e de Administración Local, Saturnino Corchero, mantiveron unha nova reunión con representantes de FEMPEX, ambas as deputacións, Universidade de Estremadura e os responsables de novas tecnoloxías dos principais concellos da reunión, onde acordou a constitución de catro mesas técnicas de traballo para analizar as necesidades en canto a administración electrónica que teñen as distintas entidades.

Cabe sinalar que, estas mesas analizarán o procedemento a seguir a implantación das aplicacións; soluciónelas TIC que se pode ofrecer a cada administración, desde o Goberno Rexional e, a seguridade e a interoperabilidade que deberán compartir todas as plataformas tecnologícas que se compartan o proxecto de administración electrónica rexional.

Neste sentido, cada unha das entidades interesadas deberá comunicar á dirección xeral de Administración Electrónica as necesidades ou aplicacións que necesitan incorporar da sede electrónica do GobEx.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Cooperación interadministrativa