O Concello de Palma lanza unha app que potencia o turismo.

• Opinar
  • Escoitar

10 xaneiro 2013

Os 12 millóns de persoas que cada ano pasan por Palma de Mallorca teñen un novo aliado: o Concello lanza unha app para favorecer e axudar aos turistas.

José Antonio García Bustos, Coordinador Xeral de Economía , Facenda e Innovación do Concello de Palma e Xerente do Instituto Municipal de Innovación (IMI), presenta a través desta entrevista exclusiva a Telefónica a app creada polo Concello co obxectivo de favorecer e potenciar o turismo na cidade. A app obtivo o primeiro premio na categoría de "Innovación na mobilidade cos clientes" concedido no Móbil Fórum Conference 2012.

• Cidadán