Presentación da Oficina de Rexistro Virtual (ORVE), un novo avance na ‘Administración sen papeis’.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

09 xaneiro 2013

O secretario de Estado de Administracións Públicas, Antonio Beteta, presidiu a presentación da Oficina de Rexistro Virtual (ORVE), un novo avance na ‘Administración sen papeis’, xa que permite escanear o papel que presenta o cidadán nas oficinas de rexistro, aplicando a dixitalización nos postos de portelo con plena validez xurídica, e enviando electronicamente ao instante a documentación ao destino.

Desta forma, a documentación en papel devólvese ao cidadán, e non se custodia, nin se arquiva, só reenvíase a imaxe dos documentos. Isto supón un importante aforro de custos, xa que se calcula 3,5 euros por envío, e de tempo, tanto para a Administración como para o cidadán, xa que se reducen prazos de semanas a uns simples segundos.

A través de ORVE, a interconexión electrónica de rexistros permite reducir substancialmente os custos de valija e intercambio do papel entre administracións, xa que co actual marco normativo e técnico é posible dixitalizar completamente o papel presentado en portelo e devolverllo ao cidadán.

Este proxecto funciona desde o pasado 2 de xullo na Comunidade de Madrid, onde se integraron 392 oficinas de todos os niveis administrativos: municipios, oficinas autonómicas e da Administración Xeral do Estado.

O secretario de Estado estivo acompañado polo Secretario de Estado de Telecomunicacións e Sociedade da Información, Víctor Calvo-Sotelo Ibáñez-Martín, o conselleiro de Presidencia madrileño, Salvador Vitoria, a segunda tenente de Alcalde de Madrid, Concepción Dancausa, e o secretario xeral da Federación Española de Municipios (FEMP), Anxo Fernández, e o presidente da Federación Madrileña de Municipios, David Pérez.

Máis información(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa