El Pla Modernitza incorpora la gestió electrònica a 70 ajuntaments d'Alacant.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

08 gener 2013

La Diputació d'Alacant ha aconseguit en els últims sis mesos que un total de 70 ajuntaments de la província d'Alacant, la mitat dels 141 que hi ha, s'incorporen a Modernitza 6.0.

El Pla de Modernització dels Ajuntaments d'Alacant per a dotar a l'administració municipal de la gestió electrònica. A més, la província d'Alacant serà pilot del Projecte de l'Oficina de Registre Virtual d'Entitats (ORVE) que desenvolupa el Ministeri d'Administracions Públiques (MAP). Hi ha apuntats a este programa 27 ajuntaments.

Més informació(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics