Publicación do Informe Administración Electrónica nas Comunidades Autónomas. CAE 2012

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

20 decembro 2013

Publícase unha nova edición do informe CAE que monitora o avance das Comunidades Autónomas cara á Administración electrónica.

Incluye información del grado de implementación alcanzado el último trimestre de 2013 de los principales servicios electrónicos prestados por las Comunidades a ciudadanos y empresas. En varias Comunidades Autónomas el 100% de procedimientos administrativos pueden iniciarse electrónicamente.

A descarga do informe completo: " Informe Administración Electrónica nas Comunidades Autónomas. CAE 2012 "

• Secretaria Xeral de Administracion Dixital e Observatorio de Administracion Electronica
  • Servizos electrónicos