accesskey_mod_content

Els ciutadans de Múrcia han realitzat 35.000 tràmits per Adminsitración electrònica des del passat mes de gener

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

14 agost 2013

La Comunitat Autònoma de Múrcia va implantar la seu electrònica amb l'objectiu de facilitar als ciutadans l'obtenció de certificats i la realització d'una sèrie de tràmits, a través d'Internet, amb l'Administració regional, altres administracions públiques, empreses de telecomunicacions o amb entitats bancàries.

Este servici es va posar en marxa al gener de 2013 i durant estos mesos la web ha rebut més de 170.000 visites i els ciutadans han iniciat entorn de/entorn de 35.000 tràmits, segons van informar fonts del Govern regional en un comunicat.

Actualment es poden obtindre certificats de pensions no contributives, bo social, família nombrosa, el certificat d'estar al corrent de pagament amb l'Administració regional o els de instal·lacions elèctriques de baixa tensió, de gas, tèrmiques i radiològiques.

La Conselleria d'Economia i Hisenda té intenció de continuar incorporant, en els pròxims mesos, la possibilitat d'obtindre nous certificats, com el grau de discapacitat o la classificació d'empreses, entre uns altres. Una sèrie de certificacions que fins ara només podien obtindre's en les Oficines Corporatives d'Atenció al Ciutadà o dels corresponents centres gestors.

 

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

  • Ciutadà
  • Servicis electrònics