O Concello de Xixón aforra 17.000 euros no envío de correos certificados grazas á oficina virtual.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

29 abril 2013

A xunta de goberno aprobou a sinatura dun convenio de colaboración co Ministerio de Facenda e Administracións Públicas para adherirse á Oficina de Rexistro Virtual.

Fontes do consistorio explican que durante o exercicio de 2012, desde o Concello enviáronse por correo certificado un total de 6.208 rexistros ao Ministerio. Calcúlase que o gasto deses envíos foi de case 23.600 euros. O convenio que agora se asina ten un custo de 6.700 euros ao ano, co que se consegue ese aforro de 17.000 euros.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Servizos electrónicos