L'Ajuntament de Gijón estalvia 17.000 euros en l'enviament de correus certificats gràcies a l'oficina virtual.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

29 abril 2013

La junta de govern va aprovar la firma d'un conveni de col·laboració amb el Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques per a adherir-se a l'Oficina de Registre Virtual.

Fuentes del consistori expliquen que durant l'exercici de 2012, des de l'Ajuntament es van enviar per correu certificat un total de 6.208 registres al Ministeri. Es calcula que el gasto d'eixos enviaments va ser de quasi 23.600 euros. El conveni que ara es firma té un cost de 6.700 euros a l'any, amb el que s'aconseguix eixe estalvi de 17.000 euros.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Ciutadà
  • Servicis electrònics