accesskey_mod_content

L'Ajuntament de Madrid aprova per Decret de 9 d'abril de 2013 la instrucció sobre la firma electrònica de l'empleat públic.

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

25 abril 2013

Butlletí oficial de l'Ajuntament de Madrid de 22 d'abril de 2013.

El 22 d'abril de 2013 el BOAM publica el Decret de 9 d'abril de 2013 de la Delegada de l'Àrea de Govern d'Economia, Hisenda i Administració Pública pel qual s'aprova la Instrucció 4/2013, relativa a la implantació de la firma electrònica d'empleat públic en l'Ajuntament de Madrid.

Pot consultar el document complet en https://sede.madrid.es/csv(Obri en nova finestra) amb el codi 0901I24080582AAB

  • Servicis electrònics
  • Seguretat
  • Identitat i Firma electrònica