Cabildo de Tenerife forma als ajuntaments en administració electrònica.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

22 abril 2013

Es realitzen sessions formatives als ajuntaments de la illa perquè els empleats públics siguin conscients dels recursos i eines de l'administració electrònica municipal.

Segons informa el Cabildo de Tenerife en un comunicat, han participat en aquestes activitats uns 150 empleats dels ajuntaments de Candelaria, Fasnia, Icod dels Vins, Güímar, Santa Úrsula, Port de la Creu i Vilaflor.

L'objectiu d'aquestes sessions és oferir una visió "bàsica i global" de l'administració electrònica i de les obligacions legals que tenen les institucions.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Cooperació interadministrativa