12 novos municipios incorpóranse á Rede Española de Cidades Intelixentes

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

17 abril 2013

A Rede Española de Cidades Intelixentes (www.redciudadesinteligentes.es) foi constituída formalmente en xuño de 2012 en Valladolid co obxectivo de intercambiar experiencias e traballar conxuntamente para desenvolver un modelo de xestión sustentable e mellorar a calidade de vida dos cidadáns.

A Xunta Directiva da Rede Española de Cidades Intelixentes (RECI), reunida en Castelló, aprobou a incorporación de 12 novos municipios que solicitaron a súa adhesión á Rede. Trátase de Alcorcón, Aranxuez, Móstoles e Torrexón de Ardoz (Madrid), Ávila, Badaxoz, Oviedo (Asturias), Palma de Mallorca, Ponferrada (León), Sevilla, Tarragona e Torrent (Valencia). Con eles, a RECI pasa a estar constituída por 41 municipios.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Cooperación interadministrativa