12 nous municipis s'incorporen a la Xarxa Espanyola de Ciutats Intel·ligents

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

17 abril 2013

La Xarxa Espanyola de Ciutats Intel·ligents (www.redciudadesinteligentes.es) va ser constituïda formalment al juny de 2012 a Valladolid amb l'objectiu d'intercanviar experiències i treballar conjuntament per a desenvolupar un model de gestió sostenible i millorar la qualitat de vida dels ciutadans.

La Junta Directiva de la Xarxa Espanyola de Ciutats Intel·ligents (RECI), reunida a Castelló, ha aprovat la incorporació de 12 nous municipis que han sol·licitat la seua adhesió a la Xarxa. Es tracta d'Alcorcón, Aranjuez, Móstoles i Torrejón d'Ardoz (Madrid), Àvila, Badajoz, Oviedo (Astúries), Palma de Mallorca, Ponferrada (León), Sevilla, Tarragona i Torrent (València). Amb ells, la RECI passa a estar constituïda per 41 municipis.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Ciutadà
  • Cooperació interadministrativa