L'Ajuntament de Rincón de la Victòria treballa en la implantació de l'Administració Electrònica.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

16 abril 2013

Es tracta d'un nou model d'organització que té com a objectiu la modernització de la gestió administrativa.

Segons ha indicat l'edil, “la implantació de l'Administració Electrònica serà molt interessant per als ciutadans i les empreses proveïdores, ja que podran realitzar tràmits telemàtics durant les 24 hores del dia sense haver de desplaçar-se fins a l'Ajuntament. Serà un nou entorn de relació amb ciutadans i empreses”.

Per a açò, s'habilitarà una Carpeta Ciutadana, on el ciutadà que sol·licite l'alta podrà consultar rebuts i expedients expedir cartes de pagament, autoliquidar les taxes de diferents escoles municipals, gestionar queixes i suggeriments o abonar taxes de bodes i guals, entre altres tràmits.

També hi haurà una Carpeta del Proveïdor a la disposició de les empreses que ho sol·liciten on podran consultar factures, fiances i avals, gestionar sol·licituds sobre documentació o comptes bancaris i sol·licitar documents diversos.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Ciutadà
  • Empresa