A Deputación de Málaga estuda un proxecto que amplíe o SmartCity da capital a toda a Costa do Sol

• Opinar
  • Escoitar

09 abril 2013

A Deputación de Málaga reuniu a quince municipios do litoral para estudar a posta en marcha dun proxecto que amplíe o SmartCity, un modelo de xestión enerxética sustentable, da capital a toda a Costa do Sol.

A formulación presentada polo Concello de Málaga a través do concelleiro de Novas Tecnoloxías, Mario Cortés, é o de adaptar á provincia o proxecto Smartcity que leva a cabo en Málaga capital, xa que existe unha necesidade de coordinar e unificar toda a información e servizos dispoñibles e incrementar os niveis de excelencia como destino turístico.

Por iso, o obxectivo é lograr a implantación de eficiencia na xestión, reorganizar os recursos e a creación dunha plataforma multi-concello que ofreza novos servizos aos cidadáns, como sistemas de geolocalización, localización de prazas libres de aparcadoiros ou servizo sobre o estado das praias, entre outras moitas opcións.

• Desenvolvemento de Sistemas, Aplicacións e Solucións Informáticas
  • Servizos electrónicos