L'Ajuntament de Sogorb s'adhereix al conveni per al desenvolupament i posada en funcionament de la plataforma d'administració electrònica.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

02 abril 2013

El conveni marco de col·laboració conjumina a la Generalitat, les Diputacions Provincials i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies per al desenvolupament i posada en servei de la Plataforma d'Administració Electrònica.

El passat dia 6 de febrer, per la Direcció general del Secretari del Consell i Relacions amb els Corts, es va resoldre la publicació del conveni marco de col·laboració entre la Generalitat, les Diputacions Provincials i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies per al desenvolupament i posada en servei de la Plataforma d'Administració Electrònica.

En aquesta resolució es contempla la possibilitat que les entitats locals s'adhereixin al mateix per complir amb les obligacions derivades de la Llei d'Accés Electrònic dels Ciudadanos als Serveis Públics i de la Llei d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Cooperació interadministrativa
  • Serveis electrònics