El projecte “Calmi electrònica” de l'Ajuntament de València rep el premi a l'excel·lència en la gestió.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

30 novembre 2012

L'organització internacional Project Management Institute (PMI) ha atorgat a la seu electrònica de l'Ajuntament de València un guardó per la millor pràctica de 2012 en gestió eficient de projectes en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

El PMI ha valorat molt especialment la complexitat de la integració a la Seu Electrònica de gran varietat de sistemes interns i externs, la qual cosa permet agregar sota una interfície d'usuari senzilla tots els components i serveis de l'Administració Electrònica disponibles en les diferents administracions (local, regional i estatal).

Destaca el gran acolliment de la Seu entre els valencians. Des de la seva arrencada al juny, la Seu Electrònica ha rebut 63.264 visites.

Més informació(Obre en nova finestra)

• Serveis electrònics