O Concello de Tacoronte xa atende a través da súa “Administración electrónica”

• Opinar
  • Escoitar

30 novembro 2012

A partir de agora, servizos como retirar un certificado de residencia ou empadroamento en Tacoronte poderase realizar en calquera momento do día ou da semana a través de internet, e de forma gratuíta.

Para iso só se necesita ter o DNI electrónico activo ou solicitar no propio concello as claves para poder tramitar o documento e relacionarse de forma personalizada vía telemática co concello. E será esa una das primeiras melloras que terá o veciño co seu concello, xunto a outras que se poderán comprobar na web: www.tacoronte.es(Abre en nova xanela)

Máis información(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos