L'Ajuntament de Vila-real instal·larà oficines electròniques en diferents barris .

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

27 novembre 2012

L'Ajuntament de Vila-real signarà en breu un conveni amb la Fundació Europea per a la Societat de la Informació i l'Administració Electrònica per a la instal·lació, en diferents barris de la ciutat, de quatre oficines electròniques.

Aquestes permetran «apropar l'administració al ciutadà i millorar el servei que presta» fins ara, ja que faran possible que els vila-realenses realitzin diferents tràmits administratius, com el de registre, pels quals ara s'han de desplaçar fins a l'ajuntament.

Més informació(Obre en nova finestra)

• Serveis electrònics
  • Ciutadà