El Ayuntamiento de Alcobendas posibilita que los pliegos de descargo de multas de tráfico se puedan presentar on line.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

16 novembre 2012

Nous tràmits en línia que inclouen la presentació d'un plec de descàrrec per una multa de trànsit, la sol·licitud d'un informe d'actuacions policials (accidents de trànsit i violència de gènere, entre altres intervencions), cens caní (inscripcions, baixes, canvi de domicili i transmissions), certificat negatiu de deutes (impostos i taxes) amb l'Ajuntament o devolució d'ingressos indeguts (per duplicitats de pagaments i errors).

• Serveis electrònics