" /> PAe - Sestao aprova la seu electrònica municipal per a promoure la implantació de l'administració electrònica.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

05 novembre 2012

Segons han explicat els responsables municipals, "la legislació actual obliga a totes les administracions públiques que volen tindre un contacte tan directe amb la ciutadania a través d'internet a disposar d'esta direcció, a través de la qual es podran realitzar els tràmits. Per aquest motiu el Consistori haja de realitzar este tràmit".

El regidor de Noves Tecnologies, Gorka Egia, ha indicat que, una vegada que esta normativa entre en vigor, cada departament municipal haurà de triar les gestions que es podran realitzar de forma online. El Consistori calcula que els veïns podran fer entorn de/entorn de 60 tràmits administratius des dels seus domicilis.

Més informació(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics