accesskey _ mod _ content
Iragazi etiketak

2012Ko azaroa

• 2012ko azaroaren 22a

Toledoko Aldundiak aurrera Administrazio elektronikoa.

El Centro de Servicios Avanzados, puesto en marcha por la Diputación de Toledo, permitirá a los ayuntamientos que lo soliciten acceder a las aplicaciones relacionadas con la administración electrónica, la cartografía municipal, el padrón o el registro y gestor de expedientes electrónicos

• 2013ko urtarrilak 27

Alcobendas, hiri Adimendunak.

Alcobendas sartu berria egongo da, hemendik aurrera, Hiri Adimendunak (JASO)., sarearen helburua esperientzien trukaketa eta jasotzeko elkarlana kudeaketa iraunkorreko eredu bat garatzea, eta bizi-kalitatea hobea izan zuten, herritarren energia aurreztea, energia gisa alderdietan mugikortasun iraunkorra, administrazio elektronikoa duten pertsonei arreta edo segurtasuna, besteak beste.

• 2012ko azaroak 16

Alcobendasko udalak deskargu-orriak aukera ematen die trafiko isunak on line egin ahal izateko.

Nuevos trámites on line que incluyen la presentación de un pliego de descargo por una multa de tráfico, la solicitud de un informe de actuaciones policiales (accidentes de tráfico y violencia de género, entre otras intervenciones), censo canino (inscripciones, bajas, cambio de domicilio y transmisiones), certificado negativo de deudas (impuestos y tasas) con el Ayuntamiento o devolución de ingresos indebidos (por duplicidades de pagos y errores).

• 2013ko otsailak 05

Erabilgarri MAGERIT 3. bertsioa

El Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas pone a disposición del resto de organismos la nueva versión de Magerit.

• Sistemen garapena
    • Segurtasuna
    • Teknologia transferentziarako zentroa
Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.
(Inolako nahitaezko eremua)
Iragazi etiketak

Egin zaitez OBSAE youtubeko kanalean.