A Deputación de Salamanca puxo en marcha o seu servizo de 'Sede Electrónica', que elaborou para "relacionarse" con cidadáns, concellos e empresas a través de internet.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

31 maio 2012

Tras a tramitación legal preceptiva e o cumprimento dos prazos requiridos, coa entrada en vigor da Ordenanza de Administración Electrónica da Deputación de Salamanca o pasado sábado día 26, púñase en funcionamento á vez o servizo da Sede Electrónica, en cumprimento da Lei 11/2007, do 22 de xuño, de Acceso Electrónico dos Cidadáns aos Servizos Públicos.

Máis información(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Servizos electrónicos