O Concello de Arnedo celebra o seu primeiro pleno sen papel.

• Opinar
  • Escoitar

14 maio 2012

O Consistorio dota de tabletas electrónicas aos edís como medida de aforro. Un dos puntos da sesión foi a aprobación por unanimidade da implantación das comunicacións electrónicas aos edís das convocatorias, ordes do día e resto de documentación correspondente a sesións dos órganos municipais aos que pertencen.

O Concello de Arnedo celebra o seu primeiro pleno sen papel.

Para facelo posible, o Concello dotou aos edís destas «ferramentas necesarias», como as describiu Marín. Grazas á negociación con Telefónica, o Concello adquiriu cada un dos dispositivos por 100 euros, máis IVE, cunha tarifa plana de 16 euros ao mes.

Máis información(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos

0 Comentarios