L'Ajuntament de Calahorra renova el seu web per a facilitar els tràmits al ciutadà.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

09 maig 2012

Entre les principals novetats que no es trobaven en el portal anterior es troba la possibilitat d'utilitzar este recurs per a realitzar tràmits i el pagament d'impostos com «el del fem, el gual, el de vehicles i el de qualsevol rebut que estiga pendent.

La pàgina web de l'Ajuntament de Calahorra ( www.ayto-calahorra.es(Obri en nova finestra) ) s'ha renovat per complet per a acostar l'Administració al ciutadà, oferint-li un servici de més qualitat i permetent que puga fer consultes i gestions a través d'Internet, evitant que es desplace fins a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà.

Més informació(Obri en nova finestra)

• Ciutadà