Puja un 30 per cent l'ús de la justícia sense paper

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

07 maig 2012

Prop de 90.000 ciutadans s'han beneficiat de l'Expedient Electrònic de Justícia Gratuïta en el primer trimestre de 2012, segons ha informat el Consell General de l'Advocacia Espanyola (CGAE). Aquesta dada suposa un increment del 30 per cent respecte al mateix període l'any passat.
En concret, la CGAE va explicar que l'expedient judicial sense paper segueix incrementant-se, ja que 88.220 persones es van beneficiar d'aquest sistema en els tres primers mesos d'aquest exercici.

Puja un 30 per cent l'ús de la justícia sense paper

Els advocats van destacar que l'expedient electrònic per a la justícia gratuïta és una “eina desenvolupada per l'Advocacia espanyola, que agilita l'accés a un dret fonamental com és la justícia gratuïta”.
La CGAE va destacar que l'ús de l'expedient judicial digital en el primer trimestre de 2012 representa un increment de gairebé el 30 per cent respecte al mateix període de l'any passat.

Més informació(Obre en nova finestra)

• Ciutadà