O 87% das webs municipais catalás permiten facer trámites en liña.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

Cataluña 12 xuño 2012

O Consorcio Administración Aberta desenvolve tecnoloxía gratuíta para os consistorios, que poden ofrecer ata corenta tramitacións. Só catro concellos cataláns non teñen sitio en internet, o que significa que os 943 restantes dispoñen deles.

Só catro concellos cataláns non teñen sitio en internet.

O uso das novas tecnoloxías no mundo local continúa á alza. A estas alturas, só catro concellos cataláns non teñen sitio web, o que significa que os 943 restantes dispoñen deles. Con todo, ter sitio web non é garantía de que teñan ningunha utilidade para o cidadán. É dicir, moitas veces non son máis que simples escaparates onde se poden atopar fotografías dos municipios, o saúdo do alcalde ou algún dato demográfica e de localización. Esta situación, con todo, ha ido cambiando co paso do tempo e actualmente o 87% dos sitios web de concellos permiten ao cidadán realizar algún tipo de trámite en liña.

Máis información(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos
  • Cidadán