El 87% de les webs municipals catalanes permeten fer tràmits en línia.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

Catalunya 12 juny 2012

El Consorci Administració Oberta desenvolupa tecnologia gratuïta per als consistoris, que poden oferir fins a quaranta tramitacions. Només quatre ajuntaments catalans no tenen lloc en internet, la qual cosa significa que els 943 restants disposen d'ells.

Només quatre ajuntaments catalans no tenen lloc en internet.

L'ús de les noves tecnologies en el món local continua a l'alça. A hores d'ara, només quatre ajuntaments catalans no tenen lloc web, la qual cosa significa que els 943 restants disposen d'ells. No obstant açò, tindre lloc web no és garantia que tinguen cap utilitat per al ciutadà. És a dir, moltes vegades no són més que simples aparadors on es poden trobar fotografies dels municipis, la salutació de l'alcalde o alguna dada demogràfica i de localització. Esta situació, no obstant açò, ha anat canviant amb el pas del temps i actualment el 87% dels llocs web d'ajuntaments permeten al ciutadà realitzar algun tipus de tràmit en línia.

Més informació(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics
  • Ciutadà