" /> PAe - Colmenar Viejo celebra a súa primeira Xunta de Goberno sen papeis.

Colmenar Viejo celebra a súa primeira Xunta de Goberno sen papeis.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

Colmenar Viejo, Madrid 12 xuño 2012

Por primeira vez na historia do consistorio colmenareño, o equipo do goberno, do PP, puido celebrar unha Xunta de Goberno sen papeis grazas ao novo Sistema de Xestión Electrónica Municipal (Gesdoc).

Trátase dunha nova ferramenta dixital que "aforrará unha gran cantidade de papel e gastos en fotocopias", ademais de axilizar a tramitación dos expedientes e asuntos que se tratan nestas reunións, sinalan fontes do consistorio.

Máis información(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos