València, a l'avantguarda en gestió municipal amb la seua nova seu electrònica.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

01 juny 2012

L'Ajuntament de València es posarà des de demà a l'avantguarda de la gestió municipal en implantar la seu electrònica, que permetrà a qualsevol ciutadà del món, qualsevol dia de l'any i a qualsevol hora gestionar a través d'internet qualsevol de les seues més de dos-cents tràmits municipals.

València, a l'avantguarda en gestió municipal amb la seua nova seu electrònica.

Esta implantació de l'administració electrònica convertix a la ciutat de València en la primera d'Espanya a permetre tots els seus tràmits via telemàtica amb plenes garanties legals, de confidencialitat, seguretat i senzillesa.

L'Ajuntament implantarà també en breu este servici a través de dispositius com el telèfon mòbil.

La seu electrònica permet la interoperabilitat perquè els ciutadans eviten aportar dades o documents que ja estiguen en poder de qualsevol Administració, així com deixar tràmits pendents per a continuar-los en un altre moment i que qualsevol ciutadà o empresa puga representar electrònica i legalment a un altre.

Més informació(Obri en nova finestra)

• Ciutadà
  • Servicis electrònics