Valencia, á vangarda en xestión municipal coa súa nova sede electrónica.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

01 xuño 2012

O Concello de Valencia porase desde mañá á vangarda da xestión municipal ao implantar a sede electrónica, que permitirá a calquera cidadán do mundo, calquera día do ano e a calquera hora xestionar a través de internet calquera das súas máis de douscentos trámites municipais.

Valencia, á vangarda en xestión municipal coa súa nova sede electrónica.

Esta implantación da administración electrónica converte á cidade de Valencia na primeira de España en permitir todos os seus trámites vía telemática con plenas garantías legais, de confidencialidade, seguridade e sinxeleza.

O Concello implantará tamén en breve este servizo a través de dispositivos como o teléfono móbil.

A sede electrónica permite a interoperabilidade para que os cidadáns eviten achegar datos ou documentos que xa estean en poder de calquera Administración, así como deixar trámites pendentes para continualos noutro momento e que calquera cidadán ou empresa poida representar electrónica e legalmente a outro.

Máis información(Abre en nova xanela)

• Cidadán
  • Servizos electrónicos