L'Ajuntament d'Oriola canvia el seu web municipal per a poder activar l'administració electrònica.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

06 juliol 2012

La web de l'Ajuntament 'www.orihuela.es' ha canviat el seu aspecte original, però mantenint entre els seus continguts apartats importants com el perfil del contractant, on es dona publicitat als contractes de l'administració o els destinats a documentació com a actes de Ple, ordenances o tràmits.

La regidor de Modernització, l'ecologista Martina Scheurer, va ser l'encarregada de presentar ahir la nova web oficial, realitzada íntegrament per funcionaris del departament d'Informàtica del Consistori, i va destacar alguns dels seus apartats, com el de tràmits, on va precisar que el ciutadà pot trobar tots els impresos dels quals disposa l'Ajuntament. L'objectiu és que durant enguany es pose en marxa la realització de tràmits 'en línia' i així funcionar a través de l'administració electrònica.

Més informació(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics