`Alacant distribueix la targeta ciutadana´

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

05 juliol 2012

La Regidoria de Modernització, en coordinació amb l'àrea de Recursos humans, ha començat a distribuir la targeta ciutadana d'Alacant entre els funcionaris, com a eina de treball. S'ha començat la seva difusió a les àrees de Modernització, Joventut, Registre, Piscines i Recursos Humanos durant el mes de juliol.

Entre les funcions específiques per al personal funcionari, la Targeta Ciutadana d'Alacant (TCA) possibilita al personal autoritzat l'obertura de portes en dependències municipals l'accés de les quals està controlat informàticament, com a Policia Local, SPEIS i Modernització; així com la signatura digital en la tramitació dels documents administratius.

La Targeta Ciutadana es trobarà en el segon semestre de l'any disponible al ciutadà que ho sol·liciti, en les seves dues versions, bàsica i avançada.

Més informació(Obre en nova finestra)

• Ciutadà
  • Serveis electrònics