O Concello do Puerto de la Cruz adhírese á Rede SARA.

• Opinar
  • Escoitar

03 xullo 2012

O proxecto facilita ademais o intercambio de información e servizos coa rede do Corpo Nacional de Policía ou a Dirección Xeral de Tráfico, entre outros organismos e institucións.

O Concello de Puerto de la Cruz formalizou, a través da Concellaría de Novas Tecnoloxías, o acceso á rede SARA de Sistemas, Aplicacións e Redes para as Administracións que xa estaba en funcionamento desde 2009, mediante a adhesión ao convenio subscrito entre o Ministerio de Facenda e Administracións Públicas e a Comunidade Autónoma de Canarias, para a prestación mutua de servizos de administración electrónica.

A rede SARA, é un conxunto de infraestruturas de comunicacións e servizos básicos que permiten a interconexión entre si, das administracións públicas, facilitando o intercambio de información e servizos entre elas.

Máis información(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos