L'Ajuntament del Port de la Creu s'adhereix a la Xarxa SARA.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

03 juliol 2012

El projecte facilita a més l'intercanvi d'informació i serveis amb la xarxa del Cos Nacional de Policia o la Direcció general de trànsit, entre altres organismes i institucions.

L'Ajuntament de Port de la Creu ha formalitzat, a través de la Regidoria de Noves Tecnologies, l'accés a la xarxa SARA de Sistemes, Aplicacions i Xarxes per a les Administracions que ja estava en funcionament des de 2009, mitjançant l'adhesió al conveni subscrit entre el Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques i la Comunitat Autònoma de Canàries, per a la prestació mútua de serveis d'administració electrònica.

La xarxa SARA, és un conjunt d'infraestructures de comunicacions i serveis bàsics que permeten la interconnexió entre si, de les administracions públiques, facilitant l'intercanvi d'informació i serveis entre elles.

Més informació(Obre en nova finestra)

• Serveis electrònics