L'Ajuntament d'Alpedrete ha sigut declarat guanyador del Premi a l'Excel·lència i Qualitat del Servici Públic en les Entitats Locals de la Comunitat de Madrid, en la modalitat d'Administració Electrònica.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

02 juliol 2012

L'entrega dels Premis a la Qualitat i Excel·lència de la Comunitat de Madrid d'enguany ha tingut lloc en la seu del Govern Regional. El guardó a l'Ajuntament d'Alpedrete ha sigut entregat a l'Alcaldessa María Casado pel Secretari General Tècnic de la Vice-presidència, José de la Uz.

El premi reconeix la qualitat del Projecte Alpedrete Ciutat Digital, amb el qual l'Ajuntament ha demostrat que, partint de zero i en molt pocs anys, un municipi xicotet pot aconseguir els més alts graus de desenvolupament en Administració Electrònica.

Més informació(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics