O Concello de Sevilla estreará o seu 'goberno aberto' nos distritos.

• Opinar
  • Escoitar

21 febreiro 2012

Os concelleiros poderán interactuar cos sevillanos e contestar as cuestións que expoñan a través de internet e, máis adiante, a través dunha aplicación para móbiles.

De que se trata? Simplemente de utilizar ferramentas informáticas para conseguir a máxima da transparencia, facilitar que os cidadáns poidan trasladar a diario as súas preguntas, propostas ou queixas aos concelleiros tan só facendo un clic no teclado do seu computador ou mesmo a través do seu teléfono móbil, pois o Concello ten previsto máis adiante desenvolver unha aplicación gratuíta para permitir esta opción.

máis información(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos
  • Cidadán