accesskey_mod_content

A dixitalización de servizos no Goberno vasco xera unha redución das cargas administrativas superior ao 40%.

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

06 agosto 2012

A dixitalización de servizos no Goberno vasco ha xerado unha redución das cargas superior ao 40 por cento, cando o obxectivo se estableceu nun 30 por cento, segundo informou o Departamento de Xustiza e Administracións Públicas.
 

A medición efectuouse de acordo con o Método Simplificado de Medición de Cargas Administrativas e da súa Redución, acordado pola Administración central e as autonómicas e municipais, e baseado no Modelo de Custos Estándar (MCE).

Segundo indicou o Executivo, este resultado é froito da "estreita colaboración" entre todos os departamentos do Goberno vasco no labor de dixitalizar os procedementos administrativos existentes, unha tarefa impulsada desde a Dirección de Innovación e Administración Electrónica (DIAE), dependente do Departamento de Xustiza e Administración Pública.

  • Servizos electrónicos