A Deputación de Córdoba simplifica a xestión electrónica dunha trintena de concellos coa emisión dos certificados de empregados públicos.

• Opinar
  • Escoitar

30 abril 2012

A Deputación de Córdoba facilita a xestión electrónica dun total de 33 concellos da provincia coa sinatura dun convenio polo cal a institución provincial encargarase de emitir os certificados de empregados públicos, concretamente do tipo APE.

O Salón de Plenos do Palacio da Mercé acolleu a subscrición por parte dos 33 alcaldes da provincia a este acordo, que constitúe unha ferramenta fundamental para simplificar o labor de todos os empregados públicos.

A principal vantaxe que comporta este convenio, que se axusta á Lei 11/2007, para os consistorios é que evita aos mesmos que constitúan un ente dedicado á tramitación de solicitudes de certificados electrónicos de persoal ao servizo da Administración, sede electrónica e actuación administrativa automatizada ou selo electrónico para exercer no seu nome o trámite de solicitude de emisión, suspensión, cancelación e revogación dos este certificados.

• Cidadán