>/"

PAe Aepdk errazago aplikatzeko gida argitaratu du - diseinuaren bidez pribatutasuna
content _ mod _ accesskey

Aepdk errazago aplikatzeko gida argitaratu du, pribatutasuna diseinua

urriaren 18ko 2019

Aepdk errazago aplikatzeko gida argitaratu du, pribatutasuna diseinua ingeniaritzaren kontzeptua Aztertzen du. helburu horiek prozesuaren oinarriak, neurri zehatzak diseinatu, egin eta concepción del fasean, bai produktu edo zerbitzuak garatzeko ere

La Datuak babesteko espainiako agentzia (Leiho berri batean Irekitzen Du) (DBEARI) argitaratu da. Diseinua, gida. (Leiho berri batean Irekitzen Du) helburua jarraibideak ematea "datuak babesteko printzipioak eta sartzea erraztuko duten baldintzak zehaztuko duen unetik aurrera, produktu edo zerbitzu berriak diseñarse hasten dira.

Diseinuaren bidez onartu zen dagokion ‘ ’ bat nazioartean. ebazpena (Leiho berri batean Irekitzen Du)  adoptada en 2010 en el marco de la 32ª Conferencia Internacional de Comisionados de Protección de Datos y Privacidad. No obstante, es el Reglamento General de Protección de Datos (RGPD) el que le ha conferido la categoría de requisito legal, al incorporar en su artículo 25 la práctica de considerar los requisitos de privacidad desde las primeras etapas del diseño de productos y servicios.

Pribatutasunaren helburua, diseinua, kudeaketa eta urteko plana duten erantzukizuna nabarmena du datuak babesteko eta garapen faseetatik egon ez den beste geruza bat osatuz (produktu osoa (hardwarea eta softwarea), sistema, zerbitzu eta prozesu. zuzenduta dago Gida eta bestelako datu pertsonalen tratamenduaren arduradunak parte hartuko duten aktoreen, hala nola hornitzaileei eta zerbitzu emaileak, aplikazio edo gailu eta produktuak garatu dituzte.

Txostena bederatzi atal ditu. lehenengo biak eskainita daude kontzeptua definitzea eta diseinatzea, pribatutasuna sortzeko printzipioak, baita bete beharreko baldintzak bermatzeko. produktu edo zerbitzu hori. Hirugarren atalean aztertuko dugu: ingeniaritza. , un proceso que tiene por objeto traducir los principios de privacidad desde el diseño en medidas concretas, tanto en la fase de concepción del producto o servicio como en la de desarrollo. Por ejemplo, a través de la identificación de estrategias seguir para garantizar la privacidad; el establecimiento de patrones de diseño de privacidad para resolver problemas que se presenten de forma reiterada al desarrollar productos y servicios, o el empleo de tecnologías de privacidad mejorada (PETS, por sus siglas en inglés) para adecuar esos patrones a una tecnología concreta.

Por otra parte, la Guía aborda las distintas estrategias de diseño de la privacidad, algunas de las cuales están orientadas al tratamiento de datos (minimizar, ocultar, separar y abstraer) mientras que otras están dirigidas a definir procesos para una gestión responsable de los datos personales (informar, controlar, cumplir y demostrar). Asimismo, dedica un apartado a clasificar las tecnologías de privacidad mejorada o PETS, entre otros aspectos.

Gidaren ondorioen atal bat dela adierazi du agentziak ere pribatutasuna eta datuen babesa bermatzen duen esparru bat ezartzea berrikuntzarako oztopo izan ez duelako, baizik eta aukerak zein abantaila eskaintzen ditu, erakundeek eta gizarteak oro har merkaturatzeko. era berean, gogoan izan behar da, diseinuaren pribatutasuna nola arduraduna (edozein dela ere, erosketa edo azpikontratazio - alegia, produktua edo zerbitzua, kargua utzi eta erabat ezin diren egiten.

Albistearen iturria. (Leiho berri batean Irekitzen Du)

• Zerbitzu elektronikoak
  • Segurtasuna