>/"

PAe eta zientzia ministerioak, espainiako Unibertsitate eta indarrak Berritu du IA.
content _ mod _ accesskey

Zientzia ministerioak, espainiako Unibertsitate eta indarrak Berritu du IA.

urriaren 4an 2019

Lehenengo Gaitasunak dituzten erakunde publiko eta pribatuei buruzko informazioa jasotzen dute maparen lan esparruko espainian IA.

Zientzia ministerioak, ikerketa eta Unibertsitate eta Gaitasunak dituzten Mapa berri bat sortu dute, egiten, erabiltzen duten teknologia zein zerbitzu eskaintzen adimen artifizialaren (AA) espainian. Mapa Hori ireki eta erakundeen arteko sinergiak sustatu nahi du europako eta nazioarteko lankidetzarako espainiako bidea, indarrak ezagututa eta espainiako eremu horretan ikusten da. Mapa Hori eguneratu egingo da eta deialdiak.

Egungo egoera ezagutzeko Gaitasuna funtsezkoa da Mapa osatzen duten erakundeen artean espainian aa. Horrez gain, Estrategia nazionala diseinatzeko oinarrizko tresna Adimen artifiziala, urtarrilaren lehen helburua lortzeko behar den politika nazionalak bateratzea sustatzeko eta garatzeko eta erabiltzeko espainian IA, eta inbertsioa, teknologia eta aplikazio baten bikaintasuna indartzea, eta sektore publikoaren eta pribatuaren arteko lankidetza sustatzea. hala, inpaktu esanguratsua den espainiako gizartean eta ekonomian.

Maparen ezaugarriak erakusten duten zerbitzu edo erakundeak dira IA, IA ekosistema horiek erakundeek garatutako teknologiak (espainian, baita dagozkion datuak (beste Gobernu - eta generoen arteko oreka erakundeetan IA.

Mapa egiteko lanak

La creación de un Mapa de Capacidades de tecnologías en inteligencia artificial en España ha sido una prioridad del Gobierno a través del Grupo Interministerial en Inteligencia Artificial, creado bajo la Comisión Delegada para Política Científica, Tecnológica y de Innovación y en el que han participado 16 de los 17 ministerios del Gobierno. Este Mapa es, además, uno de los objetivos de la Estrategia Española de I+D+I en Inteligencia Artificial, lanzada por el Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades el pasado 4 de marzo de 2019. El Mapa es, también, un compromiso de los Estados Miembros con la Unión Europea reflejado en el Plan Coordinado de la Inteligencia Artificial.

Zientzia ministerioak, ikerketa eta Unibertsitate buru izan da Mapa hori sortzea Ministerio Arteko taldeak egindako ekintzen artean, adimen artifiziala, laguntzaz, zientzia eta teknologiarako espainiar fundazioaren diseinua (FECYT).

200 Eremu baino gehiagotan jaso zuten, elaborarlo ekarpen publikoa eta pribatua. ekarpen Horiek emanak unibertsitateen, ikerketa-erakunde publikoen, zentro teknologikoak eta enpresa handiak Eteak, bankuak, aholkularitzak, aseguru, udalak eta elkarteak, erakundeak emandako informazioaren arabera, talde bat edo gehiago eman azpiunitateak, oinarrizko ildo honen helburua da gehitu da masa kritiko handiena duten ikusteko.

Azken helburua da mapan, 154 legezko erakundeak, hau da, urteko lehen aurkezpena eta adimena garatzeko erabiltzea. espainiako lehentasunezko arloak ezagutzeko Aukera ematen duen tresna, inbertitzeko politika publikoen eta sektore pribatuan.
Irudian, Gaitasun Mapa bidez sar daiteke. http :// mapa.estrategiaia.es (Leiho berri batean Irekitzen Du)

• Sistemak garatzea.
  • Zerbitzu elektronikoak