>/"

El rastreador behatokia (PAe) Web Irisgarritasunerako argentinako gobernuak irisgarritasunerako monitorizazio egiteko erabiliko duen estatua
content _ mod _ accesskey

El rastreador Behatokia (Web irisgarritasunerako Euskal gobernuak irisgarritasunerako egiteko erabiliko dute beren estatuan monitorizazio

azaroaren 22ko 2019

Behatokiaren logoa.

Informazioaren teknologien bulego nazionaleko (ONTI) argentinako Gobernuak erabiliko da (Web irisgarritasuneko Behatokia (bilatzailea, espainiako gobernuak garatutako eta monitorizazio lanak egiteko, irisgarritasun baldintzak betetzea, Lege horren inguruan 26.653 “ KOP. informazioaren eskuragarritasuna eta Web orrien ” dekretua bera dutela.

El Rastreador behatokia (Web Eskuragarritasuna (OAW) (espainiako gobernuaren tresna bat da, iterazio guztiak burutzea ahalbidetu zuten 2009an Erabilerraztasunaren behatokia (OAW) lineako zerbitzuak erabiltzeko eta horren bidez (diagnostikoa. Irisgarritasun komunitatea . Además, será la herramienta con la que el Gobierno de España implemente el método de seguimiento simplificado para la monitorización con respecto a la Direktiba (EB )/( 2102 2016ko Europako Parlamentua eta Kontseilua (urriaren 26ko 2016ko, webguneen irisgarritasuna hobetzeko gailu mugikorretarako aplikazioak (erakundeen eta sektore publikoa.

El rastreador estimazioa egin du bere webgune baten irisgarritasuna eta egiaztapen automatiko gehiago sortu txostenak orain 100 aurrera aplikatutako WCAG 2.0 plataforman dagokienez, nola konpondu aholkuak emateaz gain, atzemandako arazoen. egiaztatu ditu 2020. urteko WCAG tresnaren Bidez ere izan daitezke.

Azaroan egin zuen espainiako gobernuak eta iturri irekiko softwarea (2018. irtenbidea Erabilerraztasunaren behatokia (bilatzailea (bidez. Teknologiaren transferentzia zentro – CTT con el objetivo de ayudar a otros Estados en la implantación de políticas activas de monitorización de la situación, especialmente para los afectados por la Directiva (UE) 2016/2102.

Argentinako errepublikako gobernuak, hain zuzen ere (Leiho berri batean Irekitzen Du) aplikazioaren rola betetzen du, Agintaritza KOP. (informazioaren erabilerraztasuna lege 26.653 “ ” webguneak hortaz, kontrolatzea eta ebaluatzea (web irisgarritasuna esparruan. KOP ./2019 dekretua, 656 .

Deskargatu laguntzeko jarduerak ONTI bidez (CTT, tresna, Erabilerraztasunaren Bilatzailea (behatokia (arrakastaz hedatu instalazioetan. Tresna horren behar berezietara egokitu egin zuen taldeak '(ONTI izanik ere, irudian erakutsitako informazioa dagokionez dituen txostenak eta diseinua.

ONTI erabili da helburua, 2019 azarotik aurrera, web guneetako bilakaera aztertzeko aukera legeak behartutako subjektuek Erabilerraztasuna '.

De forma conjunta, España y Argentina están estudiando diferentes vías de colaboración para contribuir a las mejoras de uso común que se puedan ir desarrollando y generar así beneficios para ambas instituciones.

(ONTI berria (Leiho berri batean Irekitzen Du)

• Erabilerraztasuna
  • Administrazioen arteko lankidetza