"/>

Eap - "irekitzeak gobernu digitalak" Blockchain Teknologiaren azterketa-an argitaratua
accesskey _ mod _ content

Blockchain Teknologiaren irekitzeak gobernu digitalak "" azterketa-an argitaratua

maiatzaren 28a, 2019

Europako batasuneko

Egindako azterketak, ELISE "jaurlaritzaren Blockchain Teknologiaren inguruko ebaluazioa aitzindari" zerbitzu publikoak digitala: inplementazio berria argitaratu duen ISA ².

Du ISA ² (Ireki leiho berrian) ( Interoperability solutions for public administrations, enpresak and citizens ) hori aurkeztu berri du argitalpen berria da. ELISE (Ireki leiho berrian) ( European Location Interoperability Solutions for e-Government ) que analiza siete servicios basados ​​en blockchain desarrollados en Europa, con una participación activa de las autoridades públicas tanto a nivel nacional como local.

Aztertutako proiektuen zerrenda hauek ditu:

Bakoitzak aztertzea erabaki da esparru egituratu bat estaltzen duen geruza ugaritatik alderdi instituzionalak, funtzionalak, teknikoak eta ekonomikoak ere aintzat hartu, gainera, lana zabaldua zerbitzu bat bakoitzaren potentziala oinarritutako zerbitzua egiteko eskalarra blockchain teknologiaren ebn.

Azterketa onartzen du blockchain teknologiaren teknologia burokrazia murriztu dezakezu eraginkortasuna areagotzea, administrazio-prozesuak eta konfiantza-maila handitzea erregistro publikoen mantentze-lanak.

Sin embargo, blockchain aún no ha demostrado ser una forma de innovación transformadora ni disruptiva para el gobierno, como a veces se presenta. Se puede considerar que los proyectos en curso aportan cambios incrementales -en lugar de fundamentales- a las capacidades operativas; aunque se puede generar algún valor claro para los ciudadanos al adoptar estas tecnologías.

Albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

• Elkarreragingarritasuna